Trendy 2015 – szkło stepowe

Z wykończeniem wnętrz jest podobnie jak z modą. W pierwszej kolejności musi wywiązać się pewnego rodzaju chemia pomiędzy kupującym i produktem, potrzeba posiadania rzeczy zgodnej ze swoją naturą. Dopiero na drugim miejscu są parametry i cena.

Design – to słowo, jak mantra przywołują wszystkie firmy działające w branży wykończeniowej. Nie bez powodu.

Z wykończeniem wnętrz jest podobnie jak z modą – pierwszym i najważniejszym kryterium wyboru jest stwierdzenie, czy dana rzecz przypadła nam do gustu. Nikt z nas nie kupi garnituru lub sukienki, tylko dlatego, że jest w dobrej cenie. W pierwszej kolejności musi wywiązać się pewnego rodzaju chemia pomiędzy kupującym i produktem, potrzeba posiadania rzeczy zgodnej ze swoją naturą. Dopiero na drugim miejscu są parametry i cena.

Dlatego wzornictwo! Unikalne, zgodne z panującymi trendami, budzące zachwyt i pożądanie. Funkcjonując w branży drzwi zewnętrznych bacznie obserwujemy działania rynkowe, dostosowując ofertę szkła do trendów rynkowych. Od tego roku wydajemy nowy katalog – Trendy, w którym staramy się przewidzieć, w którym kierunku podążać będzie moda na drzwi zewnętrzne.

SZKŁO STEPOWE

Wydając pierwszą edycję katalogu skupiliśmy się na szkle stepowym – unikalnym rozwiązaniu w Polsce i nadal rzadko spotykanym na świecie. Elegancka, czysta i smukła tafla szklana wykończona zlicowaną, czarną powierzchnią w wysokim połysku zainspirowała nas do stworzenia kilkunastu modeli szkła do drzwi zewnętrznych.

Pomimo faktu, że technologia szkła stepowego nie należy do najtańszych, rozwiązanie to znalazło szeroką rzeszę swoich zwolenników, nam dając jednocześnie satysfakcję tego, że udało się nam przewidzieć produkt, który w tym roku bryluje w salonach drzwi w całej Polsce. Jest nam tym bardziej miło, gdyż jako jedyni dostawcy szkła do drzwi zewnętrznych możemy zaoferować tego typu rozwiązanie.

CO PRZYNIESIE 2016?

Przed nami jeszcze niespełna 5 miesięcy tego roku, niemniej dla nas jest to czas intensywnej pracy nad kolejną edycją katalogu. Nowy rok, nowe możliwości, nowe pomysły. Już teraz podejmujemy wyzwanie ponownego zaskoczenia branży w przyszłym roku.

<.(